Írta: Magi István
|
2018. január 14. vasárnap, 09:38 |
Légcsavarkúp hézagkitöltő szoknya Ha építés során nem tudjuk eltüntetni a légcsavarkúp és az orrburkolat közötti nagy rést, bemutatok egy megoldást. 
Precíz, egyedi szoknyák gyártatása lehetséges 3D nyomtatással! Részletek itt. |
Bővebben...
|
Írta: Magi István
|
2017. december 22. péntek, 16:57 |
Elkészült egy 2350mm-es Ryan STA gép. Használtan, sérülésekkel került hozzám. Teljesen újraépítve az orrbuci, legyártva a hiányzó futópapucsuk, törött futó javítása és sok egyéb sérülés kijavítva. Teljes belső elektronika átalakítás után kikerültek belőle a felesleges ólmok is.  

33ccm-es benzinmotor (Olasz Mintor), fékszárnyak, rugózott teleszkóp, felfújt gumik, stb. Súlya akukkal 7.4kg Több kép itt! |
Írta: Magi István
|
2017. november 14. kedd, 07:21 |
Az itt ismertetett technológiával lényegesen felgyorsítható a futók papucsainak, orrburkolatoknak és egyéb burkolati elemeknek a legyártása! Ez a megoldás ötvözi a vákuumformálást és a műgyantás laminálásokat. Viszonylag gyors eljárás!!!

|
Bővebben...
|
Master - Slave kapcsolat kiépítése (oktatás) |
Írta: Magi István
|
2017. augusztus 04. péntek, 05:49 |
Taranis - Turnigy 9X összekapcsolása (OpenTX - ER9X, oktató módban) 
Itt ismertetem hogyan lehet egy Taranis - Turnigy 9X rádiópárost Master - Slave módba összekötni (tanuló páros kialakítása). Az itt leírtak általános érvényűek minden OpenTX - ER9X összekötésre. A leírásban feltételezem az OpenTX és ER9X alapszintű ismereteit (lásd a weblapomon). Bővebben.... |
Fedélzeti táp zajszintmérő |
Írta: Magi István
|
2017. február 19. vasárnap, 10:30 |
Fedélzeti tápvonal zajszintjének mérése és csökkentése (a szervók által okozott tápzaj) 
Nagyon sokan nem is tudják (és ezért nem is számolnak vele), hogy a szervók (mind az analóg és pláne a digitálisak), milyen jelentősen megrángatják a fedélzeti tápvonalat és ezzel igen jelentős elektromos zajt keltenek! A szervók folyamatosan korrigálnak, impulzusokkal ide-oda rángatják a motort. Ezek a tüskék ráülve a tápvezetékre, eljutnak minden egyes fedélzeti elektronikába. Ma már szinte csak digitális (2.4GHz-es), kompúterizált vevőket használunk, melyek megzavarodhatnak, lefagyhatnak, újraindulhatnak ha a tápellátásuk nem elég zajmentes. Sok megmagyarázhatatlan (-nak tűnő) zuhanás, jelvesztés írható az ilyen zajos, tüskékkel teletűzdelt, rossz minőségű tápellátások rovására! |
Bővebben...
|
Írta: Magi István
|
2017. január 28. szombat, 10:39 |
Mikró indukciós hőkezelő építése (futószárak edzése, lágyítása, hajlítása) 
A futóművek gyártásánál sokszor probléma a futószárak hajlítása. Ha edzett (szívós) az acélpálca, nehéz hajlítani és kis rádiusz esetén károsodik (reped, kilágyul) az anyag. Ha lágy, utóedzés szükséges a megfelelő szívósság eléréséhez. Nagy segítség egy tiszta, egyszerű és akár koncentrált helyre összpontosítható indukciós kemence. Minden kapható hozzá és nem túl drága! |
Bővebben...
|
|
|
|
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>
|
5. oldal / 28 |